Mijn Klacht:
Een tweejarig abonnement afgesloten bij Lebara met behoud van mijn oude tel. nummer, Lebara heeft mijn oude tel. nummer wel geblokkeerd en al mijn nummers van mijn contacten zijn weg € 25 beltegoed is weg, maar het oude nummer werkt niet meer op mijn nieuw abonnement van Lebara, 3 keer een mail gestuurd naar Lebara dat het oude nummer niet werkte ik kreeg steeds een afwijkend antwoord maar het werd niet opgelost. daarna 2 keer een mail gestuurd dat ik mijn abbonnement wilde opzeggen, weer een afwijkend antwoord, toen maar gebeld met Lebara kreeg een buitenlandse vrouw aan de lijn die moeilijk te verstaan was in eerste instantie kon mijn abbonnement niet be-eindig worden na een tijdje in de wacht te hebben gestaan zou die Mevrouw toch een aanvraag doen om mijn abbonnement op te zeggen terwijl ik 14 dagen bedenktijd heb.
Gewenste Oplossing:
Dat alles weer terug word gedraaid zoals het was dat mijn oude nummer weer werkt mijn tel. nummers van mijn contacten weer terug en mijn € 25 beltegoed weer terug.