Klacht: Lak van grepen keukenkastjes laat los binnen half jaar

op 03 juli 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

In september 2018 een nieuwe keuken gekocht bij KeukenConcurrent. De keuken heeft zwarte grepen. Binnen een half jaar begon het zwarte lak van de grepen los te laten, met name bij kasten die veel gebruikt worden en vooral aan de binnenkant van de greep (waar je deze vast pakt). Dit duidt op slijtage (er zit 5 jaar garantie op de keuken). Verschillende keren contact gehad met KeukenConcurrent, foto’s opgestuurd en langs geweest in de winkel. Enkele medewerkers gesproken die het eens zijn met dit probleem. Vervolgens verwijzen zij je door naar de klantenservice om dit probleem op te lossen. Klantenservice beweert dat dit hoort bij de ‘look’ van de greep en wil alleen nieuwe grepen opsturen tegen een vergoeding.

Gratis nieuwe (andere) grepen voor de keuken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneermevrouw Berende,Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de grepen op uw keuken. Ik ga dit graag intern bespreken om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Graag komen we hier persoonlijk bij u op terug.Met vriendelijke groet,Inge van Dam - KeukenConcurrent

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 04 juli 2019 om 15:53 geantwoord

Beste meneermevrouw Berende,

Onze klantenservice heeft u vandaag helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Er is vervolgens een mail aan u verzonden waarin we u bevestigen dat we u alsnog de grepen kosteloos zullen toezenden. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen we dat graag van u.

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Berende