Klacht: Laatste rekening Proximus

op 16 juni 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn laatste rekening van proximus staan 2 zaken waar ik geen weet van heb

1 27 mei 13.14 CM Telecom Walls 4 WhatsApp 02 255 50 55 5.00 €
2 03 juni 08.03 CM Telecom Walls 4 WhatsApp 02 255 50 55 5.00 €

Ik weet dus niet van waar dat komt; ik wens dat dus ook niet te betalen

Graag info over wat dit gaat; en dat stop te zetten

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit probleem is opgelost

Jullie hebben blijkbaar geen Tel Ntr

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 juli 2015 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door decuberpaul