Klacht: Kwijtschelding van mijn boete

op 13 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte medewerker van de NS,

Ik, Chadi barcha heb afgelopen Maandag 4 juli 2016 een boete gekregen voor mijn reis van Amsterdam centraal naar Zaandam.

Ik vind dit echter onterecht en belachelijk gezien de situatie. Mijn portemonnee met onder andere mijn treinkaartje portemonnee en wat geld was op dat moment zoek en ik moest de trein nemen op dat tijdstip.

Ik heb de conducteur om begrip gevraagd, hij had mijn aangegeven dat ik recht heb op een eenmalige kwijtschelding. Ook heb ik Van een collega van u telefonisch door gekregen dat ik recht heb op eenmalige kwijtschelding alleen heb ik nog geen bevestiging binnen gekregen

Ik eis kwijtschelding van mijn boete of minstens een andere manier waardoor ik de boete niet hoef te betalen. Ik neem ook genoegen aan het alsnog betalen van een kaartje van Amsterdam centraal naar Zaandam , ook al had ik die al. Maar gezien de omstandigheden en mijn zoek geraakte portemonnee, geen keus had dan gewoon de trein in te stappen.

Ik hoop dat u wél begrip heeft voor deze situatie en begrijpt dat ik geen andere keus had. En ook het feit dat ik altijd een kaartje koop en altijd reis met een geldig vervoersbewijs geeft aan dat dit volkomen nergens over gaat.

Hopelijk kunt u iets voor mij betekenen.

Chadi Barcha

Als ik een bevestiging binnen krijg ben al jaren een vaste klant

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 22 juli 2016 om 07:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Chadi