Klacht: Zeer klantonvriendelijk behandeld

Sonneveld21 op 01 december 2023 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Ik ben eigenlijk nooit zo van klachten, achterlaten, maar ik ben ook nog nooit zo behandeld als nu. Nooit meer naar de Kwantum in Den Bosch. Winkelpersoneel was uiterst behulpzaam, dat wil ik wel benoemd hebben. Afspraak ingepland voor 30 november om gordijnen op te laten meten. Ze geven een tijdsblok tussen 14.00uur en 18.00 (alsof mensen niet meer werken). Wil je iemand van de servicedesk te pakken krijgen, zit je, niet overdreven 45 minuten in de wacht. Als je vraagt of er bericht wordt gedaan over de geschatte aankomsttijd kan er geen uitsluitsel worden gegeven. Dus wordt er van 14.00uur tot 18.00uur vrij genomen. Om er uiteindelijk achter te komen dat er niemand komt opdagen….! Zonder ook maar enig bericht. Zo schandalig. Als je weer via heel veel omwegen probeert iemand te pakken te krijgen, wordt er alleen maar afgeschoven, niemand is verantwoordelijk en er wordt niks tegemoet gekomen. Zelfs voor de 20 euro aanbetaling om te komen meten wat niet is gebeurd moet je nog terug naar het desbetreffende filiaal, dus dat kost qua tijd en rijden nog meer dan wat je terugkrijgt.

Echt nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld.

Op z'n minst dat we onze aanbetaling terugkrijgen op vertoon van bon zonder dat je terug moet naar een filiaal. Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoord.
Eerst wilden we het zelfs nog een kans geven als er een tegemoetkoming zou zijn, maar je wordt zo afgescheept dat Kwantum blijkbaar niet staat te springen om klanten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonneveld21