Klacht: Vloerbedekking

J.v.d.G. op 24 januari 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben eind november vloerbedekking besteld. Ik heb ongeveer 2 weken geleden gebeld om te vragen of ze eerder konden komen. Dit kon helaas niet. Ik zag vandaag dat ze het verkeerde adres hadden gebruikt, dus ik ging bellen naar kwantum Barendrecht kreeg ik de vraag WAAROM GEEFT U NIET GELIJK HET GOEDE ADRES OP?! Voor klant vriendelijkheid score je hier geen punten mee. Vervolgens krijgen wij een telefoontje dat de stoffeerders niet meer komen vandaag omdat ze uitgelopen zijn. Na de eerste keer bellen kon er pas over 9 dagen een nieuwe afspraak gemaakt worden. Na nog een keer bellen is het een soort van gelukt om voor morgen een afspraak te maken, maar ze kunnen ons dit niet garanderen. Hoe lang wordt het nu nog Wachten?!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de medewerkers van kwantum op een normale nette manier een telefoongesprek kunnen voeren. En als het vloerbedekking zo spoedig mogelijk gelegd word.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door