Klacht: vloerbedekking wordt 2 weken later gelegd zonder compensatie

Fam.Beuze op 04 juli 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 april hebben wij voor de hele bovenverdieping zware vloerbedekking besteld en betaald bij Kwantum en afgesproken dat dit op 27 juni gelegd zou worden.
3 dagen voor die tijd worden we gebeld dat het 10 juli wordt!
Maar wij hebben de verhuizer besteld op 4 juli en waar moeten alle dozen, kasten en onze bedden naartoe? Er mag niks op de bovenverdieping worden gezet. Waar kunnen we slapen? We hopen dat onze bedden in de woonkamer gaan passen maar dit is toch niet normaal!
We hebben een verhuisbedrijf ingehuurd zodat we niet alle huisraad zelf hoeven sjouwen na een lange verbouwing maar nu moeten we alsnog alle dozen, bedden en kasten zelf naar boven zien te krijgen. En het is toch een hoop geld wat we moeten betalen maar uiteraard kunnen zij ons niet compenseren want zij werken gewoon en of ze het nu naar boven brengen of beneden laten.
Ze willen wel terug komen om het naar boven te brengen maar dat kost natuurlijk wel manuren.

Wij vinden het echt bizar dat Kwantum ons zo behandelt; dat we tussen de dozen voor 4 nachten een plek moeten vinden voor onze 3 bedden beneden en daar moeten slapen omdat er niks naar boven kan.

Gewenste Oplossing:

Graag willen wij compensatie om de mankrachten in te huren die de spullen alsnog naar boven sjouwen en een tegoedbon van Kwantum voor de ellende van het tussen de dozen slapen op de benedenverdieping.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door