Klacht: Stoffeerder komt niet op afgesproken dag

NAGTEGAEL op 26 juli 2021 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 weken geleden hebben wij gordijnen gekocht en direct betaald. Dat moet want anders nemen ze het maken van de gordijnen niet aan. Na 6 weken kon de stoffeerder pas ingepland worden. Vandaag tussen 10.00 uur en
15.00 uur zou hij langs komen. Wij waren daarom verplicht de hele dag thuis. Pas om 16.40 uur werden we gebeld dat de stoffeerder niet meer kwam. Onacceptabel! Je zit de hele dag te wachten en dan komt er niemand. De volgende afspraak kan pas op 25 augustus! Dat vonden wij wederom onacceptabel. Slechte planning van de Kwantum

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk een afspraak met een duidelijk tijdstip zodat we niet weer de hele dag thuis moeten afwachten.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NAGTEGAEL