Mijn Klacht:
Ik heb 9 weken geleden voor 4 ramen schutters besteld en heb ze laten inmeten en ophangen door (kwantum),nu eindelijk de datum dat ze het kwamen hangen blijkt dat hun 1 raam verkeerd hadden opgemeten en bij een andere raam het verkeerde bevestigings materiaal in de doos zat,dit kan allemaal gebeuren natuurlijk,we zijn allemaal mensen.
Na een paar dagen krijg ik een telefoontje met de nieuwe datum om het af te werken en eindelijk te kunnen genieten van onze ’toch wel dure’ schutters,
Wat denk je…28augustus pas,dat is nog eens 6 weken wachten!!!
Dan is de (hete) zomer al voorbij en zit ik met half bedekte ramen te kijken in mijn vakantie,was hier natuur niet mee eens en meteen gebeld met klachten service van kwantum.. Krijg als antwoord is niets aan te doen,is een PROTOCOL van 6 weken.
Dus SLECHTE service na een fout die ik zelf niet gemaakt heb!!!!
Heb ik het niet eens over dat het niet duidelijk was bij het bestellen of het nu op- of in de dag moest!!! Raar allemaal,als dit straks op 28augustus fout blijkt te zijn,moet ik zeker weer 6 weken wachten????
Gewenste Oplossing:
Ben meer tevreden als er eerder afgewerkt word dan de 6 weken,ben van mening dat als ik er dik voor zou betalen,dan wél vooraan op de lijst kom te staan! Zoals het hoort als je je klanten wil houden
