Mijn Klacht:
Beste Kwantum,
op 19-12-2021 hebben wij op maat gemaakte gordijnen online bij jullie besteld (op advies van het winkel personeel in Lelystad). Wij hebben in de winkel 3 staaltjes besteld voor €20,00 en dit ebdrag zouden we kunnen toepassen als korting als we een bestelling zouden plaatsen. Tijdens het bestellen van de gordijnen, bleek de voucher niet te werken en dus ook geen €20,00 korting. Uiteindelijk hebben we toch de gordijnen besteld, tijdens de bestellingen wouden wij gebruik maken van jullie ophangservice. Wij hebben bewust hierom voor jullie gekozen omdat jullie deze service aanbieden, ikzelf ben namelijk helemaal niet handig. Tijdens het bestellen van de gordijnen, konden wij de ophangservice helemaal niet selecteren en besloten wij nog geen uur later een mail erachter aan te sturen, dat we gebruik willen maken van de korting die ons is beloofd en graag gebruik willen maken van de ophangservice. Tenslotte was dit de ”dealmaker” voor ons waarom we voor kwantum hebben gekozen. Vervolgens een maand later en 5 keer gebeld te hebben met de klantenservice en alsnog geen reactie te hebben gehad op de mail van 19 december 2021(ook wanneer de gordijnen zijn besteld) krijg ik te horen dat jullie deze ”dienst” niet kunnen ”koppelen” aan mijn bestelling. Ik vraag niet om het gratis te doen, ik vraag gewoon dat jullie de gordijnen alsnog bij ons komen ophangen tegen de gestelde prijs!
Nu heb ik gordijnen, die duurder waren dan de concurrentie, waar ik bewust voor heb gekozen, maar die niet worden opgehangen, terwijl dit de reden was dat we voor Kwantum hebben gekozen!
Oplossing: Alsnog iemand tegen het normale tarief de gordijnen laten ophangen aub.
Gewenste Oplossing:
Oplossing: Alsnog iemand tegen het normale tarief de gordijnen laten ophangen aub.
