Klacht: on professioneel van MANAGER FILIAAL

stoeltje op 02 juli 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag gingen mijn man en ik stoeltjes halen.
Er stonden er 4 van het zelfde merk en kleur.
Mijn man pakte er 2 en we gingen naar de kassa.
Tot onze verbazing zij de filiaal houdster dat we echt niet moesten denken om deze 2 stoeltjes mee te nemen., want ze bleven geen modellen in elkaar zetten.Ze bleef te keer gaan tegen mijn man.Mijn man was witheet., en noemde haar dus ook k..
We hebben de stoelen neergezet., en ze bleef doorgaan.
Opmerking van he bij Albert heijn smeren ze je brood ook niet…
( dat klopt., maar snijden het wel., en pakken het voor je in)
Heb mijn man mee naar buiten genomen anders was het uit de hand gelopen., voor de goede orde KWANTUM liet voor 120 euro de deur uit lopen.
Wij zijn klant!! en al moet je tig x wat in elkaar zetten daar ben je toch voor., en anders moet je er maar 1 van elk soort neer zetten.
Nu zijn we naar de concurrent gelopen en gaan dus NOOIT MEER naar kwantum Roosendaal..

Gewenste Oplossing:

Weet niet in wat voor contest ik dit moet zien.., maar helaas zolang zij er is? werkt komen wij en veel andere daar niet meer binnen..
is ook de enige waar we ooit zo zijn behandeld.
Bloemen heeft geen zin.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door