Mijn Klacht:
Op 4 april kocht mijn dochter een tapijtcoupon bij Kwantum Hengelo. Op het etiket stond duidelijk 2,60 x 4,00 meter, en een medewerker bevestigde deze maat. Toen ze het op 8 april liet leggen, bleek het tapijt maar 2,85 x 2,69 meter te zijn – te klein dus.
Daar bovenop:
Online klachtenpagina werkt niet (404-pagina),
Winkel kon niet helpen,
Na 28 minuten in de wacht bij het algemene nummer werd ik te woord gestaan en kreeg ik het verzoek de coupon terug te brengen naar de winkel. De winkel verwees mij naar de klantenservice dus bekende kastje naar de muur. Vervolgens werd ik verzocht via de website een klacht in te dienen, die niet werkt. Via de mail werkte ook niet…
En toen ik een e-mail stuurde naar [email protected] kwam die terug omdat de inbox vol is (bewijs bijgevoegd).
Mijn dochter moet nu extra vloerbedekking kopen én heeft al kosten gemaakt voor vervoer en leggen.
Kwantum biedt alleen de €50,- terug als ze het fysiek retourneert, maar de kosten daarvoor overstijgen de waarde van het tapijt zelf. Ongelofelijk onredelijk.
Wij willen serieus worden genomen en gewoon geholpen worden. Het is echt onacceptabel dat een landelijke winkelketen op geen enkele manier bereikbaar is.
Gewenste Oplossing:
Mijn dochter wil de betaalde 50 euro terug krijgen desnoods in de vorm van een tegoedbon. Zonder dat zij de coupon hoeft te retourneren. zij heeft namelijk extra kosten moeten maken om het op te lossen.
