Klacht: Levering eettafel

MN911 op 11 september 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog nooit ben ik zo slecht geïnformeerd over een bestelling die wij hebben gedaan in een winkel.

Sinds 21 augustus wachten wij op onze eettafel. Hoewel we deze in de winkel hebben besteld en betaald hebben we hem nog steeds niet in huis staan. Toch staat duidelijk vermeld dat de levertijd 5-10 werkdagen is.

Verder is er nul informatie vanuit kwantum over de levering en eventuele vertraging. Overal moeten we zelf achteraan bellen en telkens horen we dat de tafel morg wordt verwacht.

Toen we met de bus bij de winkel stonden omdat we hadden begrepen dat de tafel binnen is bleek dit niet het geval te zijn. Waar hij dan wel is? Dat konden ze ons niet vertellen. Nog niet binnen in ieder geval.

Vervolgen hebben we telefonisch contant opgenomen op de maandag na het voorval. We kregen toen te horen dat de tafel al wel binnen is gekomen, maar met schade. Ze hebben toen besloten een nieuwe tafel te laten komen en deze niet aan ons te leveren. Bedankt voor het meedenken zou je dan denken. Maar ons informeren over deze vertraging, ho maar. Vaart zetten achter de nieuwe bestelling, ho maar. Maar aanstaande vrijdag zou hij binnen zijn dat dan weer wel!

Vrijdag is aangebroken en we hebben niks vernomen. Dus zelf gebeld. Na een aantal keer te zijn doorverbonden blijkt dat ze bedrijfsleider ook weinig weet. Volgende week vrijdag zal hij wel bij de vracht zitten. Maar beloven kan hij natuurlijk niet. Ik gaf aan dat we nu wel een beetje klaar waren met het afwachten en we het fijn zouden vinden als er nu duidelijkheid zou kunnen komen over wanneer hij binnen komt. Dat begreep hij wel maar hij kon niks voor mij beteken. Hij gaf aan dat ze wel een tafel van hetzelfde soort hadden staan zonder verpakking. De verpakking had schade bij levering. Toen ik vroeg of dit dan toevallig onze eerste bestelling was wist meneer van niks. Hij had geen idee dat onze eerste bestelling met schade was binnen gekomen. Maar we mochten best even komen kijken en deze hebben.

Ik begrijp natuurlijk dat een zaak afhankelijk is van levertijden van de leverancier. Vertraging kan natuurlijk altijd ontstaan. Maar dat het personeel snoet op de hoogte is van levertijden en of mogelijke vertragingen spreekt wat mij betreft van een grote mate van onzorgvuldigheid. Wij hebben onze betaling op datum van bestelling voltooid. Maar kwantum levert niet. De minieme informatie die daarnaast wordt gegeven en het gebrek aan meedenken vanuit de medewerkers van het filiaal spreekt wat mij betreft van een ontzettend slechte service.

Ik vind Kwantum een leuke winkel maar voor grote bestellingen zou ik voortaan toch ergens anders naartoe gaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een leverdatum heb ontvangen waarop ik met zekerheid de tafel in ontvangst kan nemen. Gezien de tijd dat wij al wachten zou het helemaal mooi zijn als dit zo spoedig mogelijk is. Bijvoorbeeld eerste volgende dag dat de vracht binnen komt (dat is woensdag heb ik begrepen).

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MN911