Klacht: Geen bezorging

Van der klooster op 15 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 juli 2016 een loungebank gekocht en nog steeds geen bezorging!
Diverse telefoontjes gepleegd. Post.nl verwijst naar kwantum en kwantum verwijst naar post.nl.
Tot op heden hebben wij nog steeds niets!!

Gewenste Oplossing:

Als onze loungeset bezorgd wordt en wij tegemoetkoming in de telefoonkosten krijgen!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik krijg steeds reactie van de Kwantum dat ik op Post.nl moet wachten maar Post.nl geeft aan niets te weten en een annulering te hebben gehad op 2 augustus! NIET van mij! Al met al nog steeds GEEN bank... Kwantum maakt van hun probleem ons probleem!!?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door