Mijn Klacht:
Beste,
Na een dramatische service op gebied van leggen van vloerbedekking, plaatsen van gordijnen (die te lang waren maar uiteindelijk goed opgelost) heb ik de energie weer gevonden om tot 1 grote klacht te komen.
Verdrietig en traumatisch heb ik de samenwerking ervaren met de kwantum waar alles mis ging wat er maar mis kon gaan. Tevens had ik een kleine baby van 4 weken oud waarmee ik regelmatig naar ons nieuwe huis moest komen of mega lang in de telefonische wachtrij stond om weer iemand te kunnen spreken. Ook vond ik de uiteindelijke afhandeling zo slecht dat ik mij niet serieus heb gevoeld in klacht en de ernst ervan. Ik ben van mening dat mijn gesteldheid hierin gereflecteerd heeft op ons kindje en ook zij deze onrust heeft ervaren.
Enkel de bedrijfsleider van het filiaal in Amsterdam west heb ik een plezierige communicatie mee gehad. Haar treft in deze dan ook geen blaam.
Bijgevoegd de foto\’s van de huidige situatie van ons huis en de geleverde spullen door kwantum.
Graag zou ik het aankoopbedrag terug vorderen en met een andere partij de problemen oplossen. Ik wens niet langer met de kwantum zaken te doen in welke mate dan ook.
Verwachtend dat u hier gehoor aan zult geven verblijf ik.
Groet,
Els jippes en gezin,
Gewenste Oplossing:
geld terug. geen contact meer. graag door een ander bedrijf laten maken.
