Klacht: Slechte service aan de kassa

op 01 november 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vandaag voor ruim € 60,- handel gekocht, meerdere producten dus. Na afrekenen nog geen vijf seconden de tijd om mijn producten in mijn tas te stoppen. De producten van de volgende klant lagen al tussen die van mij. Plus dat je nog aan de kant moet voor de volgende omdat deze wil pinnen daar waar ik mijn boodschappen aan het inpakken ben. Opgejaagd door de kassamedewerker die niet even wil wachten met de volgende klanten is er een door mij afgerekend artikel blijven liggen. Fijn, het is gevonden, maar omdat ik op vakantie ga en het pas over anderhalve week kan komen ophalen hoefde ik er niet op te rekenen dat het er dan nog is. Je kan het de volgende dag komen halen of misschien nog een paar dagen later maar langer niet. Walgelijke service van niets. Het gaat om een grote, niet afgesoten, zak snoep dus je kan afvragen of je het uberhaupt nog wel wil opeten nadat het ergens in een magazijn heeft gelegen. Maar mijn klacht gaat meer over de waardeloze manier waarop er met de klanten aan de kassa wordt omgegaan.

Als ik mijn geld terug krijg voor iets wat door de haast van de kassamedewerker in de winkel is blijven liggen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria.V