Klacht: Omgang met bbl-ers

op 14 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Mijn dochter M had afgelopen woensdag 12 sept om 1600 uur een gesprek met een filliaalleidster van de Hamstraat te Roermond .S genaamd.
M m oest zich voorstellen want er waren nog geen gegevens van haar terwijl we al 1 week aan t proberen waren contact te krijgen. Dat deed ze. Ik ben M ,ben 16 jaar en wil graag bbl doen.
Dat was alles. De reactie van uw perfect mensenkennis hebbende filliaalleidster was: ik denk niet dat je het aankunt om hier te werken met de klanten! knap dat je al zosnel het karakter van iemand kent na 1 zin .
M gaf te kennen heel gemotiveerd te zijn en graag te willen werken en zij dacht de klanten wel aan te kunnen.( ik vraag me echt af in welke categorie S haar klanten ziet,als heel moeilijk in de omgang zijnde klanten?? Toen gadf S weer een heel mooie tegenreactie.
ik denk dst we ons te kort doen als we jou in dienst nemen . Prachtig een heel mooie tegenreactie Toen kreeg mijn dochter de vraag of ze op PDS zat,( een speciale school) omdat ze niveau 1 had.
Pardon ..maar er zitren meerdere groeperingen op niveau 1. Of het nu een kind van sociaal onderwijs betreft of een asielzoekster die nog moeite heeft met taal en leren etc of een meisje betreft zoals M die na jarenlang gepest te zijn en in een diepe depressie te hebben gezeten en er nu uitkrabbelt en nu op niveau 1 weer moet gaan beginnen. Hoe onproffessioneel is deze vraag.
S gaf aan dat als M een begeleidster had( zoals dat bij speciaal onderwijs het geval is) dan had ze wel een plek maar daar stond dan geen betaling tegenover. Hoe worden kinderen uitgebuit.uw filliaalleidster komt heel wijs over maar toch ietje te d.. om deze opmerking te maken. Tuurlijk gratis is altijd beter, toch.
U weet niet wat deze reacties met M gedaan hebben. Hoe kun je zo knap zijn om in een max 5 min durend gesprek het zelfvertrouwen te laten kelderen?
Daar in blinkt uw filliaalleidster S nu weer wel uit. Chapeau.
Ik zou het fijn vinden als u de hoger staande mens eens een cursus zou geven hoe met mensen om te gaan Wat sociale vaardigheden zou ook op zijn plek zijn .
Het kruitvat staat op stagemarkt met een vacature voor bbl niveau 1.nu snap ik ook waarom niet niet ingevuld is.

Als die S aangesproken word en M een excuus maakt.en erciets veranderd mbt kids nivveau,1 aannemen bij bbl.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht Amyomi

2 maanden geleden - Waar kan ik di e vinden op twitter

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amyomi