Mijn Klacht:
Ik heb vanmiddag een etui gekocht bij kruidvat bilderdijkstraat
Toen ik thuiskwam,bleek de aansluiting niet te passen en mijn tablet viel er bijna uit.Deze tablet heb ik een paar weken geleden gekocht bij kruidvat bos en lommerplein.
Ik wilde vragen,hoe het kwam dat het etui met keyboard niet
bij elkaar paste.Er werd meteen gezegd,heeft u hem hier gekocht.Ik zei,dat ik hem in de bilderdijkstraat had gekocht.Toen werd mij meteen op een niet te beleefde manier gezegd,(dan moet je hem daar maar ruilen).Toen liepen het meisje en de jongen weg en stonden verder in de winkel te kijken of ik al wegging.Toen ik aan een (wel)vriendelijke vrouw aan de kassa vroeg of er nog iemand kwam,kwam de jongen terug en zei,dat er niet geruild mocht worden of teruggebracht.Gelukkig zei de oudere mevrouw,dat morgen de filiaal manager komt.Ik hoop,dat kruidvat zijn personeel een cursus beleeftheid tegen klanten aanbiedt,want,dat is hier hard nodig.
Gewenste Oplossing:
Een beetje vriendelijkheid en service doet soms wonderen.
Ik dacht,dat je bij kruidvat overal kon ruilen.
Ongeintereseert personeel kost klanten.
