Klacht: Haar spuitfles

op 08 november 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik had een waterspuit flesje gekocht in Cuijk bij de Kruitvat, die waren in de reclame 11 gratis, maar had er maar 1 gekocht. Want er waren er geen 2 meer van in de winkel.
Toen ik hem wilde gaan gebruiken deed hij het niet, ik terug naar Kruitvat in Mill, (dat is het dichtste bij voor mij)
Daar wordt ik heel vriendelijk geholpen, maar wat blijkt nu, ik kan alleen mijn geld terug krijgen en geen nieuw spuitflesje.

Ik kan dat alleen maar bestellen op Kruitvat online NU, en daar ben ik het dus niet over eens, als ik een spuitflesje via internet moet bestellen MOET ik voor 15€ bestellen.
Terwijl het ik het in de winkel heb gekocht, vind dat niet eerlijk. Kost mij extra geld.
Ik vind als jullie een reclame hebben en het product is defect, dat ik het dan ook zo moet kunnen omruilen en niet dat ik dan zelf moet bestellen online, en dan voor 15€ MOET kopen.

Ik hoor graag van jullie hoe we dit gaan oplossen.
Mvg Yvonne

Ik ben tevreden als u zorgt dat er een waterspuit flesje die het wel doet, naar de winkel in Mill stuurt.
Ze kosten 3.99€ per stuk.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

21 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne De Wit