Klacht: Geen korting

op 02 november 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een alleenstaande man van 91 jaar. Gisteren was ik bij het Kruidvat om daar verjaardagskaarten voor de achterkleinkinderen te kopen.
Er was een bak met kaarten en daar stond een bordje bij: 2 halen, 1 betalen.
8 mooie kaarten had ik uitgezocht. De juffrouw bij de kassa wist me te melden dat de kaarten die ik had uitgezocht niet van de actie waren. Ze waren gewoon de originele prijs. Op mijn opmerking dat ik ze uit de bak met korting had gehaald, antwoordde ze me: die liggen daar ook in omdat we verder geen plek hebben. Naar mijn idee had ik gewoon recht op de korting, maar de desbetreffende juffrouw vond van niet. Dus GEEN korting. Teleurgesteld ben ik naar huis gegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de genoemde kaarten tegen de aanbiedingsactie kan kopen. 2 halen 1 betalen dus.
Tevens vind ik een excuus op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr HC Heijmans