Zojuist vanmorgen bij kruidvat geweest, product betaalt van 10 euro, ik loop de winkel uit, alarm gaat af. Of ik de product wou teruggeven en nooit meer terug de winkel te mogen. Of eventueel netjes wou betalen, natuurlijk weer terug... Lees meer
Zojuist een nieuwe wimperkruller gekocht. Een keer gebruikt en deze trok letterlijk de helft van mijn wimpers uit doordat het kapot knapte (heb er foto's van). Deed erg pijn aan mijn oog. Hoe kan zoiets verkocht worden? Normaliter koop ik... Lees meer
Afgelopen maandag 26-9 de aanbieding gekocht van 3 ariel pods verpakkingen wasmiddel voor €10,-
Bij thuiskomst zat er in een verpakking 10 pods, andere verpakking 11 pods en de laatste verpakking inderdaad 12 pods zoals ook op verpakking staat.
Nu denk... Lees meer
Iedere keer als de actie van de dozen Zwitsal billendoekjes weer in het krantje zie staan (die alleen web only zijn, en maar op 1 bepaalde dag geldig zijn!), ga ik naar de app of website en iedere keer....UITVERKOCHT!
Maakt niet... Lees meer
In folder week 37 van 13/9 t/m 25/9 staat aanbieding Verkade chocolade reep puur 180 gr 2 stuks voor 3 euro. Ik ben vanaf 13/9 tot 25 /9 in 4 filialen geweest in Tilburg. Geen repen te vinden, ook personeel... Lees meer
ik ging naar de winkel in Lichtenvoorde voor het volgende; 4x sensodyne 9,98 en 3 x handzeep 2,50 en 6x unicura 10,-- totaal 22,48
thuisgekomen de bon gecontroleerd; totaal 31,53 betaald alleen al voor de sensodyne 20,57 i.p.v. 9,98 zeep keuken... Lees meer
Inmiddels maakt mijn dochter gebruik van kruidvat prepaid. Al enige tijd gaat er elke nacht geld af van de prepaid. Soms 70 cent soms 20 cent. 1x per nacht op wisselende tijden. Al 2x contact gehad met kruidvat. Het... Lees meer
Bij 2 kruitvat cotton stretch highleg damesslips rafelt het elastiek van de pijpen er helemaal af. Lees meer
Ik heb met de kruitvat enquête mee gedaan en 2000 gewonnen. Nu moet ik echter een app downloaden dit heb ik moeten doen via sms. Maar de app begint steeds van voor af aan en viravieert niet met de vragenlijst... Lees meer
Het valt mij op dat je in de winkel niet meer je handen kan ontsmetten. Corona is NIET weg. Toen het nog wel kon was het maar een vies en rommelig gedoe met flessen en rollen. Waarom niet een dispencer... Lees meer