Klacht: Krijg geen contact met Herz dochter Firefly

op 14 januari 2014 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Heb via www.herz4ryanair.com een auto gehuurd voor 10 dagen bij airport Girona (Spanje). In alles denk je zaken te doen met Herz maar na boeking blijkt deze bij Firefly (dochter Herz) te zijn afgesloten. Nu zijn mijn vluchttijden veranderd en wil ik mijn auto huur booking aanpassen. Via internet lukt dit niet (herkent de reservering niet) en contact opnemen bij Herz lukt niet. Zij verwijzen naar Firefly. Hiervan is geen telefoonnummer beschikbaar wel een formulier voor de klantenservice. Dit heb ik al 3x ingevuld (24/12, 04/01 en 10/01) maar er neemt niemand contact met mij op. Ik vind het schandalig dat men klanten zo behandeld !

Ik wil een geode communicatie met Firefly hebben zodat de boeking kan worden aangepast of geannuleerd. Ik heb namelijk door de uitblijvende communicatie en andere berichten op internet weinig vertrouwen meer in Firefly.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door breukj