Mijn Klacht:
Ga graag in op uw öpeningsmelding: wij helpen U graag!
Ben al sinds jaar en dag vaste fan van KPN en maak gebruik van al uw diensten, waarvoor ik U heb gemachtigd de nota’s bij de ING te verrekenen, echter nu krijg ik op uw factuu8r 11198423377 van 25 september jl. uw melding dat ik vanaf nu/oktober ZELF bij MijnKPN die factuur moet ophalen omdat ze nier meer als bijlage maandelijks worden verstuurd, onbegrijpelijk!..
Ik heb voor de verschillende diensten 4 nota’s van KPN per maand en die werden alle 4 per e-mail toegestuurd, als bijlage. Heb in het verleden al diverse malen geprobeerd om dat zelf te doen maar het lukt gewoon niet en met mijn 79 jaar gaat dat ook niet lukken. Gaat uw service zo ver dat u voor mij een uitzondering kan maken. Heb dit verzoek eerder telefonisch met U besproken, echter na veel wikken en wegen ging dat niet en vond men dat ik anders elke maand voor de nota moest bellen om die toe te sturen……… zo werkt het toch niet?
Gewenste Oplossing:
Zoals boven aangegeven, zo laten als het was en de nota gewoon blijven sturen wanneer die beschikbaar is
