Klacht: uw beslissing dat er geen nota’s als bijlage van de e-mail worden verzonden!

HJAM van der Lugt op 09 oktober 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ga graag in op uw öpeningsmelding: wij helpen U graag!
Ben al sinds jaar en dag vaste fan van KPN en maak gebruik van al uw diensten, waarvoor ik U heb gemachtigd de nota’s bij de ING te verrekenen, echter nu krijg ik op uw factuu8r 11198423377 van 25 september jl. uw melding dat ik vanaf nu/oktober ZELF bij MijnKPN die factuur moet ophalen omdat ze nier meer als bijlage maandelijks worden verstuurd, onbegrijpelijk!..
Ik heb voor de verschillende diensten 4 nota’s van KPN per maand en die werden alle 4 per e-mail toegestuurd, als bijlage. Heb in het verleden al diverse malen geprobeerd om dat zelf te doen maar het lukt gewoon niet en met mijn 79 jaar gaat dat ook niet lukken. Gaat uw service zo ver dat u voor mij een uitzondering kan maken. Heb dit verzoek eerder telefonisch met U besproken, echter na veel wikken en wegen ging dat niet en vond men dat ik anders elke maand voor de nota moest bellen om die toe te sturen……… zo werkt het toch niet?

Gewenste Oplossing:

Zoals boven aangegeven, zo laten als het was en de nota gewoon blijven sturen wanneer die beschikbaar is

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht HJAM van der Lugt

3 jaren geleden - Begrijp helemaal niets van de behandeling van mijn klacht: eerst meld ik mijn klacht en moet daarvoor een uitgebreide procedure doorlopen om tenslotte te horen dat de klacht door U begrepen en geregistreerd is. Echter nu ontvang ik een mail dat de klacht niet in behandeling wordt genomen -- zonder omschrijving van de reden daarvan - en nu vraagt U om voor deze gang van zaken een cijfer te geven van 1 t/m 10.......bizar! Graag hoor ik of mijn klacht nog in behandeling is en - zo ja - wanneer ik een antwoord krijg?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HJAM van der Lugt