Klacht: KPN

op 23 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een half jaar een abonnement bij Kpn. De tv ontvanger heeft nog nooit goed gewerkt. Af en toe valt het geluid weg, wat makkelijk is op te lossen. door de ontvanger opnieuw op te starten. Maar veel vaker hapert het beeld elke 5 sec, waardoor een reset van. de ontvanger nodig is, wat 30 min kost. Nadat dit 8 keer gebeurt is een grote reset gedaan waarbij we ook het glasvezelkastje uit moesten zetten en langzaam alles weer opstarten. Dit kostte bijna 1 uur. Dit heeft 1 maand geholpen en nu beginnen de problemen opnieuw!!!

Gewenste Oplossing:

Als. Kpn contact opneemt en. de oplossing gaat bieden en het kastje nooit meer gaat haperen! Zo. niet stappen we over naar een andere aanbieder!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melissawitting