Klacht: inruilen mobile telefoon

op 01 augustus 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En aantal weken geleden wilde ik mijn telefoon omruilen voor een nieuwe, een samsung a 510. deze kwam op 37 euro per maand en betaal nu 24 euro per maand.aangezien ik met pensioen ben werd het mij achteraf toch te duur! de jongen bij de kpn winkel vertelde mij dat ik bedenkdagen had.de volgende dag heb ik het toestel weer ingeleverd nu krijg ik een rekening van 85 euro.ik ben u al 3 weken bezig om het voor elkaar te krijgen en wordt er steeds gezegd we bellen u terug!maar dat gebeurd gewoon niet! ik wordt er zo langzamerhand wel narrig van!!!
heb ook gezegt dat ik de 85 euro terug heb gevorderd maat bijkbaar is dat niet genoeg om het voor elkaar te krijgen! zou hier graag een oplossing voor krijgen hiervoor! graag zie ik uw reactie tegemoed!!!!!!

Gewenste Oplossing:

dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected] telfort.nl