Mijn Klacht:
Geachte, in verband met emigratie heb ik tijdig mijn abonnement bij Telfort opgezegd. Ik woon nu in Kroatië, vanaf 01-10-2020 en heb netjes mijn uitschrijving bij Gemeente Lelystad, aan KPN overhandigd zodat geïncasseerde nota van Oktober, aan mij terugbetaald kan worden. Dat is nog begin maand September, telefonisch, met Telfort afgesproken. Telfort is tegenwoordig KPN, zeggen ze, en KPN blijft het geld van mijn rekening, automatisch te incasseren, ondanks ik al duidelijk heb gemaakt dat ik, in wezen, niet meer in Nederland besta!
Ze zijn moeilijk te bereiken en communicatie verloopt best stroef met al deze jongeren die tegenwoordig telefoon opnemen. Wat is de oplossing hiervoor AUB?!
Alvast bedankt voor een antwoord!
Met vr. groet,
Marino Pindulic
Gewenste Oplossing:
Nadat alles wat eerlijk en oprecht, zoals van tevoren afgesproken geregeld wordt; Ik heb abonnementskosten, bij Telfort, over de maand Oktober te goed en omdat ik, eigenlijk nooit klant van KPN ben geweest (onmogelijk in wezen) datgene wat KPN van mijn rekening afgeschreven heeft moet zeker terugbetaald worden.
