Klacht: Geen hulp, nog meer problemen door medwerker!

S.L.86 op 21 april 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijdje terug hebben we bij kpn (waar we ons abonnement hebben) maar 2 versterkers aangeschaft omdat het internet slecht is in huis. We kregen deze zelf niet verbonden, dus hulp van kpn ingeschakeld. Na een gesprek van 3 uur kwam de medewerker erachter dat onze modem niet geüpdatet was. We moesten wachten.. al weken slecht tot bijna geen internet! En dat met 4 kinderen in huis die leven op de WiFi. We zouden teruggebeld worden… 4 dagen later toch zelf contact opgenomen. Na weer 2 uur bellen kreeg ook deze medewerker het niet voor mekaar. Op een nette manier gezegd dat we er wel genoeg van hadden en dat het opgelost moest worden.. de medewerker zei doodleuk; ik ben nu te lang aan het bellen , ik wil nu ook mijn pauze en heeft werkelijk waar gewoon opgehangen!! We waren(geloof me) nog super netjes!! Ik voel me zeeeeeeer slecht behandeld door kpn.. veel geld ingestoken maar dit kan echt niet!

Gewenste Oplossing:

Ze zullen ons intussen flink tegemoet moeten komen. We hebben internetbundels moeten kopen omdat we er overheen zaten op 4 telefoons. We hebben 5 uur van onze tijd aan niets gegeven en veel overlast gehad. We willen het opgelost hebben en een tegemoetkoming voor alle trubbels.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.L.86