Klacht: Kosten sms 3555

Opgelicht1111 op 13 oktober 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb meegedaan aan een test op LinkedIn en moest voor de resultaten sms’en naar 3555. Er stond niets bij over kosten die 3 euro per sms zijn. Ik heb geenszins toestemming gegeven om dergelijke sms’jes te ontvangen. Dit kan juridisch gezien niet en is misleidend en oplichting. Graag een oplossing anders zal ik juridische stappen overwegen.

Als de kwestie opgelost wordt en mijn geld terug is. Dit is een principe kwestie.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 november 2017 om 11:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door