Klacht: Kosten sms 3555

Opgelicht1111 op 13 oktober 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meegedaan aan een test op LinkedIn en moest voor de resultaten sms’en naar 3555. Er stond niets bij over kosten die 3 euro per sms zijn. Ik heb geenszins toestemming gegeven om dergelijke sms’jes te ontvangen. Dit kan juridisch gezien niet en is misleidend en oplichting. Graag een oplossing anders zal ik juridische stappen overwegen.

Gewenste Oplossing:

Als de kwestie opgelost wordt en mijn geld terug is. Dit is een principe kwestie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 november 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door