Klacht: Kosten SMS

op 06 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Mijn zoon krijgt op zijn telefoon ongevraagd SMS berichten die per maand 45 euro extra op de factuur kosten, ik EIS dat u deze dienst onmiddelijk stopt voordat ik een advocaat in de hand neem, wat een belachelijke 90er jaren oplichterij zeg!

Ik eis dat de sms dienst stopt met nummers: 5566-CMTelecom-150 en 4555-CMTelecom-250

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 mei 2017 om 14:05 geantwoord