Klacht: Kosten in rekening gebracht

op 28 januari 2018 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Goedendag,
Op 22 nov jl zijn er kosten in rekening gebracht op de telefoonrekening (telefoon van mijn zoon) die niet te verklaren zijn. Na nader onderzoek blijkt er 6x EUR 3,= in een tijdsbestek van 40 min te zijn afgeschreven via CMTelecom. Mijn zoon heft geen idee hoe dit kan en ikzelf ook niet. Ik zie nu op internet dat anderen ook een dergelijke klacht hebben.

* als ik weet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
* de gemaakte kosten zijn vergoed
* voorkomen is dat dit nogmaals gebeurt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 19 februari 2018 om 10:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rsieffers