Klacht: Kosten in rekening gebracht

op 28 januari 2018 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Op 22 nov jl zijn er kosten in rekening gebracht op de telefoonrekening (telefoon van mijn zoon) die niet te verklaren zijn. Na nader onderzoek blijkt er 6x EUR 3,= in een tijdsbestek van 40 min te zijn afgeschreven via CMTelecom. Mijn zoon heft geen idee hoe dit kan en ikzelf ook niet. Ik zie nu op internet dat anderen ook een dergelijke klacht hebben.

Gewenste Oplossing:

* als ik weet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
* de gemaakte kosten zijn vergoed
* voorkomen is dat dit nogmaals gebeurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 19 februari 2018 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rsieffers