Klacht: kosten Droitboost

op 20 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik ben opgelicht en door een dienst geheten: Droidboost. Volgens Vodafone zegt CM telecom dat ik mij hiervoor heb aangemeld door ergens op te klikken. Dit is onwaar. Ik heb mij nooit ergens voor aangemeld en hoe komt men aan mijn gegevens?!
Dit wordt ook door Vodafone oplichterij genoemd maar men zou niets kunnen doen door het klakkeloos accepteren van de aanname van CM telecom.

vergoeding kosten

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 juli 2016 om 09:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jaccovanommen