Klacht: Kortingscode

op 23 juni 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Heb 2x kortings code op 2 verschillende reizen in gevuld en wordt wederom niet verrekend gebeld 1 maand geleden gingen na kijken vorige week gebeld kon nog niets zeggen ..vorig jaar oktober hetzelfde met kortings code van 25 euro ook niet erbij verrekend kan je wel zeggen is maar 25 euro maar in totaal 75 euro

Vindt dit niet kunnen

Tevens onze reis van vorig jaar oktobet klacht ingediend meyeen ter plekken en met foto.s 1 jaar later zeggen ze foto.s zijn niet goed en tis gesloten de zaak kan toch niet hotel was brand geweest moesten na andere waren we niet van op de hoogte ander hotel was zo fout en vies

Wat kan ik doen

Grtjes mirella jagt

Code worden verekend per direkt..en vergoeding schade italie vorig jaar

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 23 juni 2021 om 16:07 geantwoord

Beste mevrouw Jagt,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
We begrijpen dat de eerdere ervaring met de reis als zeer onaangenaam ervaren is, echter is de klacht al intern in behandeling genomen en afgehandeld. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met de uitkomst maar helaas kunnen we niets anders voor u betekenen.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik beide codes bekeken maar zijn deze niet meer geldig en dus niet meer bruikbaar op nieuwe reizen. Ik kan deze niet meer voor u verwerken. Hiervoor onze excuses.

Prijsvrij Vakanties

Heeft op 23 juni 2021 om 16:20 geantwoord

Nou zeg deze codes heb ik pas gekregen bij geboekte reizen hoe kan dat ze niet meer geldig zijn hier klopt echter iets niet zou op prijs stelken dat fatsoenlijk wordt afgehandelijk ik heb die codes gekregen 1 bij italie en andere valencia wat ik afgelopen maand heb geboekt ..dus aub checkt anders sturen jullie foute codes dit was vorig jaar ook zo en zou graag die korting krijgen heb daar toch recht op

Grtjes mirel

Bericht van Prijsvrij.nl

1 maand geleden - Beste mevrouw Jagt, De codes zijn gecheckt en Sppvw26qwasa is niet bruikbaar als kortingscode op de boekingen die u doorgeeft. De andere kortingscode is helaas al verlopen, deze heeft u van ons met kerst al gehad en was tot maart 2021 geldig. Het spijt ons dat we je niet verder kunnen helpen. met vriendelijke groet, Prijsvrij Vakanties

Reactie van de melder van de klacht Mirella jagt

1 maand geleden - Nou sorry ik.heb mail gekregen dat ie verlengd werd en ie andere waarom is ie niet bruik baar krijg hem van jullie nadat ik italy heb geboekt dan sturen jullie toch iets fout heb meteen gebeld en gezegd dat ie code niet werkte wat jullie sturen jullie schepen de mensen wel gauw af en doen niets ik heb mijm laaste vakantie bij jullie geboekt en ga dit ook opelojk bekend mzken geen goefe referentie van mijn kant uit juliie sturen codes ie niet bruikbaar zijn hoe raar is dat dan Met vriendelijke grt

Alle klachten die gemeld zijn door Mirella jagt