Klacht: Komen afspraak niet na

op 08 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal malen gebeld over een probleem met mijn kobo e rader. Dit moest uitgezocht worden en bij de ene werknemer zou ik hierover gemaald worden en toen dit niet gebeurde zou een andere werknemer het probleem onderzoeken en mij terugbellen. Nu 5 dagen later nog niets gehoord en ondertussen zit ik met een e reader die niet werkt.

Gewenste Oplossing:

Als afspraken nagekomen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 08 juli 2016 om 06:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - -
Beste mevrouw Witkamp,

Ik kan helaas geen bestelnummer vinden van de Kobo reader.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw bestelnummer door te geven dan hepl ik u graag naar het vinen van de juite oplossing.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door r.witkamp44@Gmail. com