onterechte aanmaningen
Klacht van urbanvilla op 22 augustus 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
heb bij Klarna een bestelling gedaan, keurig netjes betaald op 5 augustus jl, krijg nu aanmaningen met incassokosten Lees meer

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Klarna in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >
Klacht van urbanvilla op 22 augustus 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
heb bij Klarna een bestelling gedaan, keurig netjes betaald op 5 augustus jl, krijg nu aanmaningen met incassokosten Lees meer
Klacht van kans op 22 augustus 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
ik krijg een sms met de mededeling dat de incasso is afgelopen en of ik even 22,50 euro wil betalen vandaag anders gaan ze naar de rechter. ik heb geen factuur brief of wat dan ook gezien.. Lees meer
Klacht van Faar op 25 juli 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Ik probeer al 3 dagen schoenen te betalen via concinelle. Telkens als ik aanvink: Betalen met klarna account of factuur krijg ik een foutmelding. Na contact te hebben gehad met concinelle, vertelde ze mij dat klarna de bestelling afkeurt. Kredietcheck!-? Ik snap... Lees meer
Klacht van Kad op 21 juli 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Plotseling een onterechte tweede aanmaning ontvangen. Daarvoor geen factuur of dergelijke. Er is niets geleverd anders had ik het retour gezonden. Wel toegestuurd volgens leverancier (wat niet de juiste bestelling was en heb deze ook geprobeerd te annuleren). Dit ook aangegeven bij... Lees meer
Klacht van Gerrit2000 op 17 juli 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Ik krijg nu voor de derde maal een rekening van Klarna, en heb niets gekocht of besteld. Telefonisch ,kon er geen oplossing oplossing gegeven worden. Dan wilden zij mijn complete gegevens zo dat zij het konden nazien ,mijn gegevens klopten niet met... Lees meer
Klacht van EdSteen op 24 juni 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Mijn ouders hebben telefonisch een deurluifel besteld voor het enorme bedrag van € 55,98.Mijn ouders wilden deze graag onder rambours voldoen. Onlangs ontvingen zij op het afleveradres een 2e aanmaning van KLARNA. Mijn vader (70 jr.) heeft contact gezocht. Accept... Lees meer
Klacht van [email protected] op 10 juni 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.) ik wil graag bestellen,maar dat lukt mij niet. Ik vul mij gegevens in Min naaam achternaam Enzo. En Dan lukt het niet om met klarna veder te Gaan ...staat mislukt! Ik heb al even Keer besteld is mij... Lees meer
Klacht van gabriele op 04 juni 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Ik heb 4 april 2013 Birkenstock schoenen gekocht bij Spartoo.nl. Zij koos voor de latere betaling ipv online gelijk te betalen. Ze kreeg geen rekening, geen herinnering, geen aanmaning maar direkt een tweede aanmaning met 13,50 extra kosten. Schandalig, agressief, onterecht. Ze verschuilen... Lees meer
Klacht van Ilonadi op 03 april 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Nadat ik iets retour heb gestuurd naar Nelly heb ik een factuur ontvangen van 3 euro. Deze 3 euro heb ik netjes betaald. Een week later ontving ik een mail met daarin het bericht dat er 3 euro zou worden... Lees meer
Klacht van Diesel1957 op 22 maart 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten
Schoenen besteld bij Nelly.com waren te groot en retour gezonden . Retourkosten €5.00 gelijk overgemaakt. Krijg na enkele weken weer een factuur om €5.00 over te maken. Nelly.com kan hier niets aan doen en klarna is tel., en via chat... Lees meer