Er blijkt een artikel op mijn naam en adres besteld te zijn, pakket in tuin gedumpt.
Ik heb niets besteld, daardoor pakket naar DHL punt gebracht voor terug te sturen.
Nu moest ik bij Klarna, ondanks ik met heel veel moeite geprobeerd... Lees meer
Er blijkt een artikel op mijn naam en adres besteld te zijn, pakket in tuin gedumpt.
Ik heb niets besteld, daardoor pakket naar DHL punt gebracht voor terug te sturen.
Nu moest ik bij Klarna, ondanks ik met heel veel moeite geprobeerd... Lees meer
Klarna doet helemaal niks. Klarna zegt dat ik de ombudsman in moest schakelen. Maar ik ben 1,5 maand verder. Ik heb 2 keer mijn klacht ingediend bij de ombudsman. Maar helemaal geen reactie.
De klantenservice zegt ook niet te kunnen helpen.
Ik... Lees meer
Een product besteld bij Estee Lauren wat niet de maat is als verwacht om over de kwaliteit niet te spreken en dus wilde retourneren maar bleek naar China te moeten. Estee Lauren geen gehoor onbereikbaar qua mail. Dit is dropshipping.... Lees meer
Beste,
In mei 2022 een spijkerjurk van Tommy Hilfiger besteld bij Esteelauren.nl. Hetgeen ik uiteindelijk na ruim 3 weken binnen kreeg was geen spijkerjurk van Tommy Hilfiger maar een goedkope slechtgemaakte katoenen blouse. Na veelvuldig en met zeer slechte communicatie service... Lees meer
Moet ik nog bozer worden jullie hebben alle gegevens dus jullie weten de stand van zaken maar KLARNA lap alle regel aan hun laars.
Al had ik dit geweten had ik het via
PAYPAL of VISA gedaan ELKE keer word er... Lees meer
Klarna is een bedrijf die veel zegt maar alles behalve dat zij hun afspraken niet nakomen!
Ben 4 maanden bezig om me geld € 62,42 terug te krijgen omdat STORE21 in Frankrijk niet het geroutineerde pakket helaas door POSTNL was terug... Lees meer
Beste,
Ik wil een bestelling bij lebaro.nl annuleren maar kan zowel de webwinkel als Klarna niet bereiken. Ik vertrek naar het buitenland en kan de bestelling bijgevolg niet ontvangen of betalen.
Kan iemand deze bestelling aub annuleren en me bevestigen?
Veel dank,
Sofia De... Lees meer
Ik heb via de mogelijkheid meerdere betalen mijn openstaande betalingen gedaan maar nu wordt steeds op de oorspronkelijk door mij ingevoerde betalingsdatum het bedrag nogmaals afgeschreven. Ik heb inmiddels twee betalingen teruggeboekt maar er staan nog een viertal betalingen gepland... Lees meer
Ik heb de constumentenombudsman al meer dan 10 dagen geleden mijn klacht voorgelegd via de site van Klarna, Er staat dat ik binnen 10 dagen reactie mail zou ontvangen.
Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb de klacht... Lees meer