Klachten over Klarna

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Klarna in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 11 Betalingsdiensten

100%
141 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
141 klachten opgelost
5.3 /10
84 stemmen
84

Tijdslijn

Betalen voor niet ontvangen item

Klacht van op 06 april 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb deze klacht al gemeld bij jullie, ik zou contact opnemen met Wish en dat heb ik gedaan maar ik kan niet aan hun verstand brengen dat ik mijn geld niet terug hoef maar niet wil betalen aan Klarna... Lees meer

30 maart j.l. is de betaling inclusief kosten naar Klarna overgeboekt. Ik bel vandaag dinsdag 3 april, naar Klarna want er is een incasso vordering met maar liefst 40 euro incasso kosten extra!! per post binnen gekomen. Oké paasdagen begrijpelijk...maar... Lees meer

Uiterst onbeleefde medewerker

Klacht van op 23 maart 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Graag wil ik mijn ongenoegen uiteen over de uitermate erbarmelijke communicatie van Klarna. Meneer laat de klant niet uitpraten, denk niet mee, en is ronduit onbeleefd. Terwijl helpdeskmedewerkers juist zouden moeten uitblinken in communicatie, is dit bij deze man ver... Lees meer