Klachten over Klarna

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Klarna in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 11 Betalingsdiensten

100%
112 stemmen
112

Factuur verdwijnt uit overzicht

Klacht van op 14 november 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

- In augustus bestelling geplaatst bij Zara en Klarna als betaalmiddel gebruikt, dit gaat doorgaans altijd goed. - Bestelling volledig geretourneerd en verwerkt door Zara, echter over het hoofd gezien dat er nog 3,95 aan verzendkosten openstonden bij Klarna. Deze... Lees meer

Geen toestemming

Klacht van op 13 november 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg geen toestemming van Klarna om mijn bestelling van Ikea via Klarna te betalen. Het is mijn eerste keer via Klarna en er werd alleen maar een geboortedatum gevraagd. Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen ben kredietwaardig! Lees meer

Aanmaning

Klacht van op 13 november 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb uit naam van mevr Sj Vrolijk Leerlooierstr 40 8754EE Makkum een grenen kast gekocht bij Karwei . 30 september 288 euro gestort.op . NL76INGB0006022449 5 oktober is het geld op mijn rekening teruggestort 10 oktober opnieuw 288 euro nu op NL56INGB0653780273. Ordernummer... Lees meer

Sms voor betaling ontvangen

Klacht van op 22 oktober 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Via sms een bericht ontvangen van Klarna dat het niet gelukt is om de factuur van de bestelling van 15-10-2018 bij microsoftstore.com naar het e-mailadres te sturen dat u bij de bestelling hebt opgegeven. Het gaat om een bedrag... Lees meer

Compliment van RedDragon op 19 augustus 2018 over Klarna

The thing is both my emails are still active and I had not receive any digital communications , anyway there is always a next time because now I know what to do, where to go and whom to ask for help in case of injustice. Thank you for the prompt reply. And of course a big “THANK YOU” to klacht.nl.

Compliment van SRF op 06 augustus 2018 over Klarna

Erg bedankt voor deze oplossing! ik zal de volgende keer een notitie maken om te checken of ik jullie bericht heb gehad en anders via de chat contact opnemen.

Compliment van Geta1519 op 30 juli 2018 over Klarna

Tot nu positief

Compliment van BertineBom op 20 juni 2018 over Klarna

Fijn !dank je wel inmiddels de app gedownload en via de app lukte het wel.

Compliment van chaydaroda op 23 juni 2018 over Klarna

Na wat heen en weer gemaild tot een nette oplossing gekomen. Ik krijg het boete bedrag terug gestort. Normaal en netjes behandeld door de dame van de servicedesk. Beste Klarna ga vooral zo door en luister naar je klanten het zijn niet altijd wanbetalers En klacht.nl bedankt voor de bemiddelling. Met vriendelijke groeten Charles

Compliment van miets willems op 13 maart 2018 over Klarna

Het schijnt dat de veroorzaker wish is die een fout heeft gemaakt. Graag willen we contact opnemen met wish maar die zitten helaas in san fransisco

Compliment van oudje76 op 08 februari 2018 over Klarna

heeft wel lang geduurt maar dat ligt ook aan mij,moeite met de computer.

Compliment van oudje76 op 05 februari 2018 over Klarna

tot nu toe heb ik maar 1x betaald voor dat artikel maar ik heb een mail gekregen dat ik voor 11 februari nomaals moet betalen.
moet ik de eerste afschrijving en de betreffende mail naar u sturen of is nu duidelijk wat ik bedoel.
groeten,martien

Compliment van A. Bruins op 29 januari 2018 over Klarna

Ik vind het te gek voor woorden dat me wordt geadviseerd om Mn bestelling niet meteen met IDeal te betalen, maar met n factuur achteraf via KLARNA.
Dat wil ik helemaal niet !
ik heb gekozen voor n iDeal betaling juist om te voorkomen dat ik nog later om moet kijken naar n factuur die nog betaald moet worden.

En heb van KLARNA zelf inmiddels ook antwoord gehad op mijn klacht rechtstreeks aan hen.
Antwoord: ik zou normaliter binnen 14 dagen (!!!) Mn geld terug op Mn rekening moeten hebben, maar doorde enorme drukte kan het nu langer gaan duren.
In principe kan KLARNA nu dus 14 dagen of meer over MIJN geld beschikken, en ik zelf Niet.
Te idioot voor woorden en in mijn ogen wel degelijk n form van oplichting

Compliment van John van der Wacht op 08 februari 2018 over Klarna

Deze week de volgende mail gekregen:
De betaling is nu verwerkt op de factuur en daardoor is de factuur volledig afgesloten en voldaan.
Hiermee is mijn ´klacht´ verholpen.

Compliment van pgdalenoort op 08 januari 2018 over Klarna

Hartelijk dank voor de snelle en prima oplossing: rekening is inmiddels voldaan.

Compliment van gebouwtje op 10 januari 2018 over Klarna

dank u wel voor de oplossing

Compliment van Zilltrinn op 05 januari 2018 over Klarna

Naar tevredenheid opgelost.

--- Klacht.nl, graag even mijn volledige naam hierboven onder \"Oplossing van Klarna\" verwijderen met oog op gewenste privacy ---

Compliment van Jenniferboss1987 op 18 december 2017 over Klarna

Samen met de vriendelijke dame van de klantenservice alles nagekeken. Blijkt dat het betreft een fraude zaak te betreffen.
Goed opgelost van Klanara.

Compliment van Alex59 op 27 november 2017 over Klarna

Beste Kayleigh,

Bedankt voor je antwoord. Ik zie graag het geld zo spoedig mogelijk terug. We wachten af.

Alex

Compliment van Angela Peters op 17 november 2017 over Klarna

Bedankt voor de snelle oplossing.
Ben helemaal tevreden, mijn dank daarvoor.
Met vriendelijke groet
Angela Peters

Compliment van An Catharina op 13 november 2017 over Klarna

Ontzettend snel duidelijkheid en een goeie oplossing aangeboden gekregen!

Compliment van peerbam op 21 oktober 2017 over Klarna

Bedankt!