Klacht: klantonvriendelijkheid conducteur

op 19 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

beste,

ik ben vanmorgen in bunde vertrokken met de trein ri Boxtel. ik heb geprobeerd met mijn voordeeluren dagkaart in te checken maar op een of andere manier is het niet gelukt! ik ben doorgereisd naar Sittard met een e ticket tot Sittard).aangekomen in sittard heb ik een conducteur opgezocht en gevraagd om te kijken wat er mis is met mijn kaartje. hij deed heel erg bot en zei alleen dat het niet is ingecheckt en dat niks aan kon doen dat ik mijn trein mist. hij kon toch gewoon zeggen tegen zijn collega dat hij even op mij wacht en dat het niet z on probleem is aangezien ik een dagkaart heb! Nee!!! moest naar beneden opnieuw inchecken zodoende mis ik mijn aansluiting en dus ook mijn afspraak! bedankt ns

klantvriendelijk

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 10:47 geantwoord

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joyce74