Klacht: Klantenservice reageerd nergens op

op 11 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

2 maanden geleden is mijn abbonement overgezet naar Hollandsnieuwe dit is op zich goed gegaan, zelfs het nummer behoud. nu probeer ik ze te bereiken omdat de gegevens maar niet worden bijgewerkt en ik mijn verbruik niet kan inzien.
op 29-6 een mailtje gestuurd, wel ontvangs bevestiging maar daar stopt het, al een aantal keren geprobeerd te bellen voor notabene 0,35 per minuut, maar als je dan na 10 minuten nog geen verbinding hebt wordt het wel erg iritant. Het lijkt er op de ze via hun klantenGEENservicedeskt proberen geld binnen te krijgen.

Neem gewoon de klanten serieus, maak een service nummer gratis en beantwoord de mail op tijd.

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Ik zie dat we je probleem op 4 juli naar de tweede lijn doorgezet hebben. Zij zullen je probleem op pakken. Zodra we een update hebben hoor je dit direct. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:31 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lpeeman