Klacht: KlantenSERVICE???

op 19 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Vorige week ontving ik de door mij bestelde iphone 3GS… helaas kapot! Ik heb een paar keer geprobeerd de klantenservice te bereiken op het 0900 nummer tegen het belachelijke bedrag van €0,35/minuut!! Na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan meldt HN doodleuk dat het ‘langer kan duren dan u van ons gewend bent’. Tot twee keer toe heb ik toch maar gewacht ook al tikte de meter door, maar beide keren werd de verbinding verbroken en heb ik uiteindelijk niemand gesproken. Ik wilde namelijk antwoord op mijn simpele vraag: hoe lang duurt het voordat ik een nieuw toestel krijg nadat ik het kapotte heb teruggestuurd? Die vraag heb ik dus toen maar per mail gesteld. Krijg ik de reactie dat het langer dan 2 dagen kan duren! Ik heb het toestel dus maar teruggestuurd per aangetekende post (ook nu weer kosten gemaakt: € 8,05). Tot mijn verbazing krijg ik zojuist een ‘antwoord’ per mail terug: ik kan een retourformulier downloaden en de telefoon terugsturen. Duh! Dat had ik dus zelf al bedacht, maar dat is GEEN antwoord op mijn vraag! Lezen is dus blijkbaar ook al erg lastig bij HN… Onderaan de mail heeft HN de opmerking gezet: ‘Als je wilt kun je hier je mening geven over het antwoord dat je van ons hebt gekregen. JA/NEE’
Dat wilde ik wel, dus ik klik op JA. Nou, dat was blijkbaar erg dom, want HN vat dat dus niet op als ‘ja, ik wil mijn mening geven’ maar als ‘ja, ik ben tevreden’. Het mag duidelijk zijn: IK BEN NIET TEVREDEN en vind dat de klantenservice van HN die naam niet mag dragen! Ik wil normaal kunnen communiceren met een bedrijf als ik een vraag of klacht heb zonder dat ik tientallen euros kwijt ben. Terwijl ik het probleem niet eens veroorzaakt heb….

- bereikbaarheid verbeteren en snelheid van reageren
- aanpassen van het dure 0900 nummer naar een gratis nummer of tegen lokaal tarief

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:30 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door EMLeijten