Klacht: klantenservice

op 11 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had via 9292 een nummer gevonden voor klantenservice. Ik belde naar dit nummer toe om te vragen of de buurtbus 2 minuten kon wachten.

Ik had de trein vanuit station Uitgeest om 15.26 en zou dan om 15.31 aankomen op Krommenie-Assendelft. De buurtbus 456 naar Assendelft zou om 15.29 vertrekken. Die ging ik dus op 2 minuten na missen. Ik heb dit hele verhaal uitgelegd aan de mevrouw van de klantenservice en gevraagd of ze contact kon leggen met de buurtbus om te vragen of hij 2 minuten kon wachten. Ik was heel duidelijk aan de telefoon, maar die mevrouw snapte er niks van. Ik moest alle stations gaan spellen, vervolgens word ik een paar minuten in de wacht gezet. Na die paar minuten komt ze met een reis advies aan waar ik helemaal niet om gevraagd had, want dat had ik haar daarvoor zelf al verteld. Vervolgens zegt ze dat die buurtbus er helemaal niet is. Toen was ik er helemaal klaar mee, want ik was namelijk al ruim een kwartier aan het bellen en aangezien het 0.70 cent per minuut is, tikte dat aardig aan.

Ik ben nu ruim 10,- euro kwijt en was geen stap verder. Ik vind dit geen service!

Ik ben tevreden als de klantenservice goed naar mij luistert. Goed luistert naar wat mij vraag is.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS