Klacht: Klacht over onprofessionele bezorging en vervalsing handtekening

klagercec58b34 ✓ Verified op 21 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 21 oktober 2026

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Onlangs heeft een PostNL-bezorger een pakket bij mijn woning bezorgd. Omdat ik niet thuis was, belde de bezorger aan en liep vervolgens weg naar de bus. Hij kwam echter terug en gooide het pakket op mijn balkon (eerste verdieping), wat absoluut onacceptabel is. Daarnaast is de handtekening voor de bezorging vervalst, en ik heb dit alles op camera staan. Na telefonisch contact met PostNL werd mij verteld dat ze het intern zouden oplossen, maar ik ontvang geen terugkoppeling. Dit laat mij als klant zeer ongehoord en onprofessioneel behandeld voelen.

Gewenste Oplossing:

Ik vraag om een terugkoppeling vanuit een teamleider of rayonmanager en een uitleg waarom er niet voor gekozen is om het pakket bij een Primera te leveren met een kaartje in de bus, zoals in het verleden gebruikelijk was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klagercec58b34

2 dagen geleden - De handtekening van bezorgd, die handtekening is door bezorger ook nog vervalst.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM