Klacht: Klacht: Ongewenste dienst van: cmtelecom.nl/aankoop Exgirlfriend.nlsp.co

op 12 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik ben net op de hoogte gekomen van het feit dat ik al geruime tijd elke week 4,50 overmaak naar dit bedrijf zonder hier zelf van op de hoogte te zijn of toestemming voor te hebben gegeven. Ik heb het nu zelf stop gezet maar zou graag mijn geld voor de tijd dat dit zogenaamde abonnement heeft gelopen terug willen zien.

Als het geld wat is afgeschreven voor deze dienst waar ik nog nooit van gehoord heb, terug op mijn rekening staat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van CMTelecom

1 jaar geleden - Beste meneer, mevrouw, Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. CM telecom is een SMS provider. Net zoals de postbode de post bezorgt, zorgen wij ervoor dat bedrijven SMS berichten kunnen versturen of content kunnen chargen via de mobiele telefoon. U kunt uw mobiele nummer checken en een terugbetaling aanvragen op www.smsafmelden.nl . Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groeten, Customer Care Team CM telecom Customercare@cm.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 september 2016 om 12:50 geantwoord