Klacht: klacht klantenservice hollandsnieuwe

op 13 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb al eerder een klacht ingediend omtrent mijn klacht. Het leek opgelost maar is niet opgelost, het waren alleen beloften. Mijn man is 19-11-2013 overleden. Zijn abonnement bij hollandsnieuwe zou per 20-11-2013 opgezegd worden. Ik heb hier helaas nog steeds geen bevestiging van ontvangen en 6 december zijn de abonnementskosten weer afgeschreven door hollandsnieuwe. Ik heb menigmaal geprobeerd dmv mails een bevestiging van opzegging te krijgen maar helaas… niets ontvangen. Nu wilde ik de abonnementskosten terug boeken via de bank. dit blijkt echter niet mogelijk daar hollandsnieuwe eenmalige machtigingen gebruikt waar ik geen akkoord voor gegeven heb. Al met al heb ik hier al zoveel energie in gestoken wat erg pijnlijk is, maar weet ik nog niet waar ik aan toe ben. Bij mijn mails die ik verstuur vraag ik om een leesbevestiging maar ook die krijg ik maar niet, ook als ik er expliciet om vraag. Het is dus blijkbaar onmogelijk voor hollandsnieuwe om mij even netjes te woord te staan en mijn mails te beantwoorden.

Ik zie graag een overeenkomst met einddatum van het contract wat bevestigd dat het contract beëindigd is en een overzicht met restitutie van de abonnementskosten vanaf 20-11-2013.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 13 januari 2014 om 15:16 geantwoord

Beste klant,

naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl heb ik telefonisch contact met u opgenomen. In dit gesprek zijn wij overeengekomen dat u een email zou ontvangen met de verdere afwikkeling van deze
kwestie. Deze email heeft u inmiddels ontvangen, en naar aanleiding hiervan beschouw ik deze klacht als opgelost.

Voor verdere vragen kunt u ons een bericht sturen via Facebook en Twitter.

hollandsnieuwe

Heeft op 13 januari 2014 om 20:25 geantwoord

Ik ben het niet eens met de oplossing. Zoals ik al schreef is mijn man 19-11-2013 overleden. Vanaf dat moment is er geen gebruik meer gemaakt van het telefoontoestel, geen telefoonverkeer, geen sms of whats app. Toch is er in december weer een bedrag aan abonnementskosten afgeschreven door hollandsnieuwe, Er zijn volgens hollandsnieuwe internetkosten gemaakt op het moment dat bij mij thuis de internetverbinding met Ziggo door technische problemen even uit de lucht is geweest. Niet echt klantvriendelijk in deze situatie. Wellicht als zij eerder gehandeld hadden op mijn melding dit voorkomen had kunnen worden. Doordat ik in eerste instantie helemaal geen contact kreeg met hollandsnieuwe heb ik geprobeerd om de abonnementskosten te storneren. Dit lukte niet omdat ze volgens mijn bank (onrechtmatig) elke maand opnieuw gebruik maken van een éénmalige machtiging. Erg vreemd dus. Al met al een hele vervelende situatie waar ik heel veel tijd en energie in gestoken heb om het abonnement te beëindigen. En dat in een, voor mij zeer moeilijke tijd! Met vriendelijke groeten, Claudia

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door C Smulders