Klacht: KLACHT HUAWEI ASCEND P6

op 21 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Heeft op 21 januari 2014 om 13:47 geantwoord

Duh.. zover was ik zelf ook al. Maar hoe kan ik gebruik maken van de garantie als ik niet in kan loggen met mijn mobiele telefoon??? Dus is helemaal geen oplossing!! Lezen jullie de mailtjes niet die ik van Hollandse Nieuwe heb ontvangen?

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 21 januari 2014 om 14:15 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht hier op klacht.nl mijn reactie. Ik heb geprobeerd u telefonisch te woord te staan, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik zie dat u bij Studentmobiel.nl of GSMWijzer.nl besteld heeft. Zij hebben hun eigen toestelvoorraad en dragen zelf zorg voor de levering & garantie. Ik zou u willen adviseren om contact met hen op te nemen.

Mocht u nog vragen voor hllandsnieuwe hebben kunt u contact met ons opnemen via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemijn1965