Klacht: Kilometer declaratie

op 14 oktober 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

OP 23/05/16 heb ik de gehuurde auto retour gebracht en alle papieren van de verhuur warden ondertekend met een paraaf door een mederwerker van Hertz .

Nu op 13/10/2016 word er 42, 70 euro in rekening gebracht en afgeschreven van mijn A Express card .

Dit komt me een beetje als fraude over , daar als alles ondertekend is en de auto ingeleverd is , nog gevraagd heb aan de balie medewerker het zo in orde was , hij bevestigde met een ja , is de overeenkomst voor mij gesloten

Als het bedrag ad 42,70 euro weer terug gestort op mijn A eexpress rekening word

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Hertz

1 maand geleden - Geachet heer Okx, De kosten van € 42.70 zijn voor administratiekosten die Hertz Italie in rekening brengt bij een ontvangen overtreding. Ik heb u reeds de factuur hiervoor toegestuurd. De Italiaanse instanties zullen u de uiteindelijke overtreding toesturen. Dit kan enkele maanden duren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet, M. Vermeulen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 25 oktober 2016 om 14:02 geantwoord