Klacht: Montagefout tegen eigen kosten herstellen

op 10 november 2019 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Keuken is eind september 2016 geplaatst. Vanaf het begin bleef kooklucht lang hangen, dacht dat het aan mij lag, tot visite er ook over ging klagen….ligt aan gerecht dacht ik….maar toch een klacht ingediend. Keukenkampioen reageerde eerst niet op mijn mail behalve bericht v ontvangst…mail was kwijt…toen maar gebeld, werd aardig te woord gestaan . Vrij snel mail dat mijn klacht was doorgestuurd naar Whirlpool Over eventuele kosten werd niet gesproken.
Monteur Whirlpool kwam en was erg verbaasd…de overzetdop die geplaatst moet worden als verbinding tussen afvoerbuis en afzuigkap ontbrak terwijl deze wel gemonteerd had moeten worden…een grote montagefout, de monteur had al veel meegemaakt maar wist niet wat hij zag. Keukenkampioen moet dit vergoeden want het is een grote montagefout aldus zijn woorden. Al die tijd heeft de afvoerbuis die naar buiten gaat gewoon los boven de afzuigkap gehangen! Ongelooflijk! Ik heb dit aan Keukenkampioen gemeld maar tot twee keer toe was de reactie: u had de fout binnen 3 maanden moeten melden en….wij kunnen niet achterhalen of wij het wel geweest zijn…. ja hoor, alsof ik, atechnische vrouw een rvs kap van een afzuigkap zou kunnen verwijderen en zelf…? Wat een gedachte! Schandalig Keukenkampioen! In het begin ook al door jullie toedoen een gaslek gehad en nu dit weer…showroom is zeer klantvriendelijk maar montage en garantie….

Excuses van Keukenkampioen en betalen nota's Whirlpool

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marjolein.soethoudt