Klacht: keukenblad

root herman op 29 mei 2015 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in februari een nieuw keukenblad besteld en zou eind februari geleverd worden. op 4maart email uitstel tot twaalf maart ,keuken monteur kwam plaatsen maar de maat van de spoelbak in het blad klopte niet.De monteur heeft naar de winkel gebeld maar er was geen oplossing.
De monteur heeft een nieuwe tekening gemaakt en ben daar mee naar de winkel gegaan
Heb zelf het blad ingemeten een tekening met de maten erbij volgens mij correct .Ben gelijk naar de winkel gegaan en het probleem voorgelegd en vroeg naar mijn tekening nu die hebben ze intussen weggegooid’.wel vreemd bewijs materiaal weg te gooien .
Na veel heen en weer gepraat deed mijn man het voorstel dan de schade samen te delen eerst gingen zij er mee akkoord maar kreeg later een telefoontje dat ik € 550.00 euro moest betalen .is meer dan de helft het totalen blad bestaat uit twee bladen er moest er een vervangen worden De totaalprijs van twee bladen incl. montage is
€ 1298 .00 en ze rekende een prijs van schrik niet van ruim ‘€ 900.00 voor een blad ik heb ze toen voor leugenaar uit gemaakt is niet redelijk gezien de totaal prijs. Ben met de € 550.00 akkoord gegaan kon geen kant op.
Oke op 16 april is het vervangen maar het blad was beschadigt dus weer een nieuw besteld . Kreeg een mail dat het nood blad 28 mei vervangen zou worden tussen 12 en vijf uur ,om twaaf uur een telefoontje de spoelbak was beschadigt dus weer zoveel weken wachten zit al die tijd zonder water in de keuken kamperen in huis
Heb het onder staande voorstel gedaan maar niets meer gehoord

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze mijn het beschadigde blad repareren en mijn €550.00 terug betalen ben het wachten moe.Wil weer een normalen keuken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

9 jaren geleden - Beste meneer Root, Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend dat er een aantal zaken verkeerd zijn verlopen. Ik ga ervoor zorgen dat er spoedig contact met u wordt opgenomen zodat de situatie besproken kan worden. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 12 juni 2015 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het bezoek van de monteur is geweest. Blad is geplaatst en service is 100% opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Keuken Kampioen beoordeeld.

root herman

Heeft op 16 juni 2015 om 08:33 geantwoord

Er is een nieuw blad geplaats en dit is naar tevredenheid gedaan.
Alleen is de kwestie dat ik € 550.00 euro extra voor dit blad moest betalen niet opgelost .Ben bij de winkel in Dordrecht slecht behandeld. De maat tekening die ik gemaakt had was plots verdwenen toen de monteur gebeld had dat het blad niet paste.
Er was geen andere mogelijkheid voor mij om akkoord te gaan.om de € 550.00 te betalen heb nog voorgesteld om ieder de helft van de schade op zich te nemen want er kon niet meer aangetoond worden wie er een fout had gemaakt maar gingen ze niet mee akkoord ze wilde zelfs € 950.00 voor het blad hebben. toen heb ik hun verteld dat dit niet klopte als ik voor twee bladen incl. montage € 1298.00 heb betaald kost een blad geen €950.00 .Vind gezien de ellende en de lange tijd dat het geduurd heeft voor het geheel was opgelost een beetje vergoeding van uw kant op zijn plaats .groetjes fam root

Alle klachten die gemeld zijn door