Mijn Klacht:
Heb in februari een nieuw keukenblad besteld en zou eind februari geleverd worden. op 4maart email uitstel tot twaalf maart ,keuken monteur kwam plaatsen maar de maat van de spoelbak in het blad klopte niet.De monteur heeft naar de winkel gebeld maar er was geen oplossing.
De monteur heeft een nieuwe tekening gemaakt en ben daar mee naar de winkel gegaan
Heb zelf het blad ingemeten een tekening met de maten erbij volgens mij correct .Ben gelijk naar de winkel gegaan en het probleem voorgelegd en vroeg naar mijn tekening nu die hebben ze intussen weggegooid’.wel vreemd bewijs materiaal weg te gooien .
Na veel heen en weer gepraat deed mijn man het voorstel dan de schade samen te delen eerst gingen zij er mee akkoord maar kreeg later een telefoontje dat ik € 550.00 euro moest betalen .is meer dan de helft het totalen blad bestaat uit twee bladen er moest er een vervangen worden De totaalprijs van twee bladen incl. montage is
€ 1298 .00 en ze rekende een prijs van schrik niet van ruim ‘€ 900.00 voor een blad ik heb ze toen voor leugenaar uit gemaakt is niet redelijk gezien de totaal prijs. Ben met de € 550.00 akkoord gegaan kon geen kant op.
Oke op 16 april is het vervangen maar het blad was beschadigt dus weer een nieuw besteld . Kreeg een mail dat het nood blad 28 mei vervangen zou worden tussen 12 en vijf uur ,om twaaf uur een telefoontje de spoelbak was beschadigt dus weer zoveel weken wachten zit al die tijd zonder water in de keuken kamperen in huis
Heb het onder staande voorstel gedaan maar niets meer gehoord
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ze mijn het beschadigde blad repareren en mijn €550.00 terug betalen ben het wachten moe.Wil weer een normalen keuken