Klacht: Beschadigde kasten

op 10 november 2019 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 2 beschadigde kasten geleverd gekregen van keukenkampioen. Wij hebben toen gelijk contact gezocht met keukenkampioen en die gaven aan dat we bij de klantenservice moesten zijn.
Wij hebben telefonisch en en via de mail contact gehad wat de opties zijn. Nieuwe kasten leveren is geen optie door de lange levertijd en voor diegene die onze keuken heeft geplaatst.
Keukenkampioen bood 100 euro cadeaubon aan van een winkel waar we nooit komen maar daar gaan wij niet mee akkoord
Nogmaals een mail gestuurd maar meer willen ze niet geven.
Het mooie is dat kennissen ook een keuken heeft van keukenkampioen en die had ook 1 beschadigde kast geleverd gekregen en kreeg ook 100 euro.
Wij hebben 2 kasten en willen graag 100 euro per kast. Vind het belachelijk dat ik zo veel moeite moet doen en vind dit geen service die zij bieden. Ze staan bekend om een goede klantenservice nou dat zie ik niet. Als coulance willen wij graag 200 euro ontvangen om de kasten te laten repareren.
Wij moeten namelijk nu al opnieuw iemand in huren omdat hij het niet verder in wilde bouwen omdat er schade aan zat. ­čśô

Gewenste Oplossing:

200 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 week geleden - Beste mevrouw Rijkeboer,Dank u voor het melden van uw klacht. Wij gaan deze in behandeling nemen en nemen zo snel mogelijk persoonlijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Inge Maas - Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 20 november 2019 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rijkeboer,

In de tussentijd hebben we u over uw klacht gesproken en er ook per mail contact over gehad met u. Uiteindelijk zijn we er samen met u uitgekomen en hebben we in overleg met u een vergoeding vastgesteld welke aan u overgemaakt wordt.

Met vriendelijke groet,

Inge Maas - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door SRijkeboer