Klacht: Kan niks

op 04 februari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een abbonement bij Hollandse nieuwe met 500 mb en 200 belminuten. Gister (29-1-2014)is mijn nieuwe maand weer ingegaan en zou dus moeten kunnen bellen, sms-en, internetten. Vanochtend deed mijn internet het nog via de wifi maar vanaf ongeveer 12 uur deed niks het meer. Ik kon geen sms meer versturen of bellen terwijl mijn bundel aan gaf dat ik hier genoeg minuten voor had. Zodra ik vervolgens de deur uit was kon ik ook niet meer internet gebruiken en was compleet onbereikbaar. Ik heb een abbonement waarbij dit MOET zijn. Mijn maand is gister in gegaan en mijn bundel gaf genoeg aan. Ik vind het niet normaal dat nu ik een abbonnement heb ik helemaal niks met mijn telefoon kan en onbereikbaar ben mocht er iets gebeuren.

Toen ik thuis kwam en weer wifi had heb ik weer internet kunnen gebruiken. Ik heb geen vat op wat er is gebeurd dus ik mag hopen dat Hollandse nieuwe hier direct wat aan doet.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 07 februari 2014 om 10:45 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder succes. Het kan kloppen dat u op donderdag 30 januari minder bereik heeft gehad. Dit was echter in de avond verholpen waardoor alle diensten weer optimaal werkten. Volgens ons systeem maakt u weer volop gebruik van uw mobiele internet. Ik beschouw uw klacht hierbij als opgelost.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, kunt u eventueel terecht op onze officiële Facebook en Twitterpagina.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Myreille92