Klacht: kan niet door de poortjes

op 08 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 April ging ik naar mijn werk met de trein ipv de auto.
Had de avond te voren een dag retour uitgeprint voor het traject Hoek van Holland naar Schiedam centrum. Maar op het station Schiedam kon ik niet door een poortje en ben tegelijk met iemand anders doorgelopen. Dit is niet helemaal de bedoeling maar ik wil wel op tijd op mijn werk zijn.
Na mijn werktijd wilde ik weer door de poortjes om naar de trein te gaan maar na bijna alle poortjes te hebben gehad ben ik wederom er door heen geglipt zodra ik de kans had. Dit gaf mij veel frustraties na een dag werken en dan wil je allemaal graag naar huis en wil je niet door de weigering van de poortjes een trein later moeten nemen.
Is dit de normale gang van zaken als je een geprinte versie van een tikket hebt of doe ik wat verkeerd? ria.brouns@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Dat je tenminste door een poortje kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 07:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ria Brouns